סיור קולינרי במתחם התשבי – טעמי בוטיק וקולינריה ייחודית

כמי שאוהב לחקור את הטעם, אני תר בארץ ומגלה מקומות חדשים ומרתקים, העוטפים אותו בשלל של נינוחות וצבעים. הפעם אני רוצה לקחת אתכם איתי אל פנינה אמיתית, הטובלת בגפנים ושדות וסביבה עולם מלא בקולינריה משובחת. בואו להכיר פן נוסף ומיוחד של נופי זיכרון יעקב ולשוב אל מחוזות ישנים ומרגשים

הסיור לא פעיל זמנית

תשבי – מתחם של מצוינות! כי את הטעם הזה לא תרצו לפספס…
סיור קולינרי במתחם התשבי הוא חוויה בלתי נשכחת, המשלבת ישן לצד חדש, עבר לצד הווה וסיפורי אוכל ויין מרתקים.
היקב, שהוקם לפני למעלה מ-30 שנה, כולל מגוון רחב של יינות, מכרמים הפרושים משדה בוקר ועד לרמת הגולן.
אך לא על היין לבדו עומד הסיור אלא על המרחב שעוטף אותו, אשר הפך בשנים האחרונות למתחם קולינרי איכותי ומגוון,
המציע חוויה של טעמי בוטיק נפלאים ומצוינות גבוהה לצד תעודת כשרות. .

מתחם התשבי – קפיצה קטנה (וטעימה) לצרפת

בואו לטעום איתי את היינות הארומטיים, לבקר בחדר היין הקסום בו מתקיימת סדנת יין ושוקולד ולחוש את טעמו של שוקולד הוולרונה, שוקולד הבוטיק בעל השם העולמי. משם נעבור אל ריחות מעוררים ומפתים של מאפים טריים וייחודיים, הנאפים בתנור צרפתי המבוסס על חימום של עצים, מהטובים ביותר בעולם, תחת ידיו של אופה וקונידיטור מוערך, מהבכירים שיש בארץ. טעמם של המאפים אותנטי ומיוחד הודות למטחנת הקמח הפועלת במקום, בה נטחנת החיטה הגדלה בשדות הסמוכים ליקב. מתי בפעם האחרונה אכלתם בשר שיצא ישירות מהמעשנה? מהיין הפירותי אל המלוח ומשם אל המתוק והעוצמתי של הפירות האורגנים המסוכרים מפריז, נראה כיצד מייצרים את הברנדי במזקקה ואת הכנת הגלידה הטעימה המיוצרת במקום. נצעד באווירה הפסטורלית, הלקוחה כמעט כמו מסרט צרפתי, תחת הגפנים הציוריות אל מסעדת השף החלבית תוך קבלת פנים מרגשת בליווי מוסיקה אותנטית. במהלך הסיור נתרגש מחוויה מוטורית ייחודית הכוללת תצוגת ג’יפים עתיקים משנות ה-70, אשר שופצו ושודרגו ומהווים כיום פנינה אמיתית במקום. את הסיור נקנח בארוחה מלבבת, עם כריך בשר עסיסי, טעים ושופע כל טוב אשר נתחיו יוצאים ישירות מהמעשנה לאחר 14 שעות עישון, בליווי בירה בוטיק משובחת וטובה. להתחיל את הסופ”ש בכייף במתחם התשבי בואו להכיר את התוצרת, את האנשים שמאחורי הטעמים, את התרבות הקולינרית שהחלה לפני חמישה דורות עם משפחת חלוצים שריגשה אפילו את חיים נחמן ביאליק, והפכה כיום לאחת מהמובילות בישראל. הסיור הקולינרי במתחם התשבי הינו סיור בלתי נשכח שטעמיו וריחותיו ילוו אתכם במשך שנים. זהו סיור מרגש, מלא בשמחה, בפאן וכמובן המון טעמים וריחות המעניקים מעבר לכייף הגדול, גם תובנות וידע על התוצרת, אותם נקבל בהסברים וסיפורים מעניינים מהיצרנים המצוינים. בלעדי ! רק אצל גיל להב – ביטוח על הסיור הקולינרי. תבדקו טוב – האם יש ביטוח ואחריות !

מספיק לדבר, הנה כמה סודות מרתקים שאתם הולכים לגלות במהלך הסיור:

פרטים טכניים:

הסיור הינו כשר כולל תעודת כשרות והוא מתקיים בימי שישי ב-09:00 בבוקר
ונמשךכ-3שעות.

הסיור מיועד לקבוצות פרטיות מאורגנות מראש, לימי גיבוש \ ימי הולדת ועוד.
באמצע השבוע ניתן להוסיף אופציה ייחודית לסיור – טיול גיפים ב 4 יקבים עם טעימות יין.
מוזמנים לשמוע על מקומות נוספים באזור זיכרון יעקב הציורי והמקסים, לצד ריחותיה ונופיה של פרדס חנה וכרכור, המציעים תרבות קולינרית מתפתחת ומעניינת.

סיורים נוספים